R Andersen Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 får man kjøpt dette merket på bmw? var der å sjekket, men fant det ikke på skjermen deres, men han som hjalp meg hadde ikke så peiling. evt hvor får man ellers kjøpt det og pris? og er det samme størrelse som vanlig bmw-merket? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg skulle hatt det vanlige bmw-merket som skal være på panseret Mitt har flasset mye av, er ikke pent å se til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg skulle hatt det vanlige bmw-merket som skal være på panseret Mitt har flasset mye av, er ikke pent å se til det får du kjøpt på bmw. samme på alle bmw`r mener jeg, og koster nesten ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 http://www.motorforce.co.uk/prodcat.php?catId=0041&page=2 £20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 dere får kjøpt alt dette på www.Schmiedmann.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg synes ikke det runde "M-merket" er fint i det hele tatt. Har ikke sett en eneste bil som dette ser fint ut på. Men det er jo min mening da.. Dette er vel ikke et merke som fantes originalt på M-biler vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Ikke noe originalt merke det nei, så BMW har det neppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå