Gå til innhold

Ny ulykke med BMW


antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke med dere andre, men synes det er litt *bob-bob* å diskutere/legge ut bilder av slike hendelser hvor et eller flere dødsfall har inntruffet.... Pårørende osv.. har vel nok å tenke på om de ikke skal treffe på "dødsartikkler" både her og på diverse nettaviser....

(bare en tanke fra meg.... ikke noe kritikk til trådstartere e.l.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at slik skal skje.....

jeg kan godt forstå at dette ble en dødsulykke se på bildet Gronora_555541b.jpg

oi... huff... Det der synes det virkelig at det er en dødsulykke... Så ikke særlig godt ut, eller han merket kanskje ikke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med dere andre, men synes det er litt *bob-bob* å diskutere/legge ut bilder av slike hendelser hvor et eller flere dødsfall har inntruffet.... Pårørende osv.. har vel nok å tenke på om de ikke skal treffe på "dødsartikkler" både her og på diverse nettaviser....

(bare en tanke fra meg.... ikke noe kritikk til trådstartere e.l.... )

Enig!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrens ut av rundkjøring!!

Sannsynligvis lekte han seg. Eller "lå bredt" som noen av rånerne her kaller det.

Bakhjulsdrift er og blir skummelt. Føler meg mye tryggere i en forhjulstrekker faktisk. Har mye bedre kontroll føler jeg uansett hva enkelte hevder her.

Syns det er bra at slike ting blir tatt opp her og at bilder blir lagt ut. Er verre når avisen legger ut fullt navn på personen da.

Er bra at det ligger her til skrekk og advarsel for de som leker seg bak rattet i en BMW. Dere føler at dere har kontroll men plutselig en dag mister dere grepet når dere minst aner det og snurrer rundt. Det skjedde med meg nemlig en dag og jeg var fullstendig uforberedt. De fleste ganger har man god tid til å rette opp bilen men den ene gangen fikk jeg null forvarsel og bilen lå i grøfta i motsatt kjøreretning på ca 1/1000 sekund føltes det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...