Gå til innhold

jeg vil kjøre bmw på rudskogen!


jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har tat det førerkurset? er det bra? hadde hvert kult det der! det le mans opplegget virket fett! kjekt å kjøre en sånn bil på bana i steden for å "slite ut " sin egen

jeg har tatt kurs der 3 ganger, men det har vært med volvoene de har der. det består av en teori del, så er det kjøring med gocart og crosscart før man kjører 5 oppvarmingsrunder med volvo s40. utifra tidene du kjører på oppvarmingsrundene, så setter de sammen lag som skal kjøre en langdistansecup på 75 min. dette er kjempegøy, og anbefales på det sterkeste! var der for 2 uker siden, og håper på å få en tur til denne sesongen.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt BMW der noen ganger. Oppleggene jeg har vært med på har vært en (kort) teoridel som stort sett består av "skikk og bruk" på banen, litt om flagg samt litt om hvordan man kjører mest optimalt. Deretter litt go-cart før man flytter seg over til den "store" banen.

Da er det en runde eller to hvor man sitter på med en av de som jobber der og får se sporvalg o.l. i praksis. Også er det bare å sette seg bak rattet....

Konklusjon: SVIIIIINKULT! :-D Blir kjapt godt og varmt under hjelmen ja. Tiden på banen kan nok virke kort, men dersom man ikke er en "erfaren" baneracer så tar det ikke så veldig lang tid før man er rimelig sliten mentalt og da blir det gjerne noen snurringer på slutten. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...