Aguilera Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Noen som skal være med på bilaksjonen på søndag Sandnes/Stavanger?? Lurtre litt på om jeg skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 et er planlagt en AKSJON for å vise media, politikere, og andre involverte at vi i disse bilklubbene står 100% bak kravet om at det er på høy tid det legges tilrette for å få etablert et skikkelig baneanlegg i vår region. Vi vil vise investorer, politikere og utbyggere at vi stiller som publikum, vi stiller som deltakere, og vi stiller som arrangører etterhvert som man får en bane på plass. - Aksjonen vil samle mellom 300 og 500 biler. - AKSJONEN er 28/5-05 kl 13.00 ALTSÅ IDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hmm, fikk beskjed om at det var på søndag jeg.... faen då, hadde tenkt å være med, men jeg har jo stått hele dagen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Eg gjorde pliktå mi å stilte opp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Var det mye folk/biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Det ble kanskje 100 biler til slutt. Hadde håpet på mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Flaut når det stod at det ville trekke 300-500 biler i pressemeldingen. Syntes det hørtes mye ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå