Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Heihei, bare lurte på om det var noen her som viste om noen branedlastningssider for techno,dance og trance ? Vet om http://www.puroeuro.com, men ingen andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Kan laste ned på http://www.dreamix.net/ Det er samples av mix'e cd'ene som er kommet ut! Varer i ca 20 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg kan jo annbefale hjemmesiden til gruppa mi, mOOdS plAtEAU. www.moodsplateau.net Der finner du endel bra musikk. (Under Releases. Og evt Net EPs, der finner du ett par EP'r jeg har laget oxo. De er gamle, men kommer snart en ny EP av meg, og den burde du sjekke ut. Da har du ihvertfall siden til senere. Ligger som sagt endel bra der nå oxo. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 OKei takk =) Si ifra om flere sider da folkens, kommer alle techno/dance/trance folka til gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 hva med å laste ned fra x,DC+,WinMX etc etc? finner du nå akkurat det du trenger og ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 hva med å laste ned fra x,DC+,winamp etc etc? finner du nå akkurat det du trenger og ønsker Jaja, seff. har jo limewire, dc+ og winmx o.l men når en ikke husker verken sangen eller hvem som har den er det jo greit å komme inn på en trance side å laste ned de "hotte" hvis du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phrode Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Anbefaler http://www.trancetraffic.com/. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 hva med å laste ned fra x,DC+,winamp etc etc? finner du nå akkurat det du trenger og ønsker Jaja, seff. har jo limewire, dc+ og winmx o.l men når en ikke husker verken sangen eller hvem som har den er det jo greit å komme inn på en trance side å laste ned de "hotte" hvis du skjønner... samma problemet her..hører en sang og må laste den ned men komemr faen meg aldri på hverken navn på sang eller gruppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 www.djsebartus.tk www.mp3s.pl www.pizkot.webz.cz/mp3.htm Anbefaler deg å se etter polske mp3sider.. De har mye bra trance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 www.djsebartus.tkwww.mp3s.pl www.pizkot.webz.cz/mp3.htm Anbefaler deg å se etter polske mp3sider.. De har mye bra trance Eller da evt tyske.. .. Det er den gruppa jeg er med i. Mye bra og til tider spesiell musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasf Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 gå inn på www.djmixes2k.com/x der finner du de nyeste og beste livesettene....house, trance,techno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvis du vil høre online er www.di.fm et bra sted for slikt. Bare smekke den kanalen som passer deg best inn i winampen og kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå