SMILY Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 ...på min gamle -90 mod 520I har sagt godnatt! Det skjedde plutselig...Jeg slo på varmetrådene i bakruten og da plutselig begynte viskerene og fungere igjen. Så var det brått slutt på nytt, og slik har det vært siden i går. Noen har en anelse om hva det kan være? Har sjekket alle sikringene (tror jeg) også de under baksetet, men kan ikke finne noen feil. der er ingen fuktighet ved "boksen" under setet på førersiden, mens det på venstre side ligger en kontakt hvor d er litt fuktig. Har tørket den, men får fremdeles ikke viskerne eller sentrallåsen til å fungere. Stereoanlegget er også dødt, så jeg lurer på om dette kan gå på samme "kurs" ? PLEASE help me! Om dere ser hvor jeg bor, så skjønner dere sikkert at det haster Har snakket med BMW verkstedet her i byen, men de har det så travelt at de ville ha bilen stående der 1 uke for å lete etter feilen innimellom alle jobbene, men det har jeg ikke mulighet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Bilen din har akkurat de samme symptomene som gamle E34en til en kamerat. Feilen lå i en boks ved siden av batteriet. Det var dårlig kontakt i noen loddinger eller et eller annet. Mener boksen måtte ødelegges for å få den opp. Han hadde batteriet foran men det er sikkert noenlunde likt koblet når batteriet står bak også. Finn boksen, ødelegg den, fiks dårlig kontakt og problemet er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMILY Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Bilen din har akkurat de samme symptomene som gamle E34en til en kamerat. Feilen lå i en boks ved siden av batteriet. Det var dårlig kontakt i noen loddinger eller et eller annet. Mener boksen måtte ødelegges for å få den opp. Han hadde batteriet foran men det er sikkert noenlunde likt koblet når batteriet står bak også. Finn boksen, ødelegg den, fiks dårlig kontakt og problemet er løst. Finner frem djevelen i meg og starter ødeleggingen jeg... 1000 hjertelig takk for svaret! PS: jeg har batteriet fremme oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg har ikke sett dette selv men slik jeg forsto det var oppgaven til denne boksen å fordele strømmen ut til ulike forbrukere. Ser da for meg at det går 1 kabel inn (fra batteriet) og 4? ut og videre til sikringsboks eller noe. Se om du kan finne noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMILY Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg har ikke sett dette selv men slik jeg forsto det var oppgaven til denne boksen å fordele strømmen ut til ulike forbrukere. Ser da for meg at det går 1 kabel inn (fra batteriet) og 4? ut og videre til sikringsboks eller noe.Se om du kan finne noe slikt. Har funnet boksen...den er dønn lik den som ligger på høyre side under baksetet. Fikk ikke ødelagt den, for den kunne åpnes:-) Feilen ligger nok også der ja...var brudd mellom en kontaktplate som har direkte forbindelse til + polen på batteriet. Skal se om jeg finner noe som ligner i garasjen slik at jeg får testet. Tror nok helt sikkert at det er her feilen ligger, for det gnistret når jeg tok på den..Litt kult forresten med den nistringen...skulle bare hatt den godeste Solan Gundersen til å holde sammen forbindelsen:-) Tusen takk igjen for kanon god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMILY Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Alt funker igjen nå...var brudd i en slags sikring...loddet den og nå funker altså alt igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå