L.. Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Mitt første innlegg her. Sommeren nærmer seg så jeg vil ha bilen i form. Jeg har en mørke grønn metall E36. 94\95 mod. 318i Sedan Jeg kjøpte den i fjor sommer. Fikk den rett fra Tyskland. Og er stortsett fornøyd med bilen. Den er helt strøkken inni. Men lakken er ikke like bra. Som mange biler som kommer fra tyskland. Det fulgte med en lakkflaske (som er helt grei), pluss en blank en. (Som gjør lakk rep helt jævlig!!!) Er det en del steinsprut i fronten. Ikke så synlig før jeg studerer, men irriterende nok. Lakken er sterk og grønn ennå. Men du kan se masse overflate striper over alt. Som om den har blitt missbehandlet med grov svamp. Et par nøkkel striper er det blitt her i bergen også. Sukk. Særlig en dyp en RETT OVER BMW merket i fronten og litt nedover panseret. Er det noen mulighet for å reparere skadene som ikke koster skjorten?Finnes det noen flinke lakkerer i bergen's området som kan hjelpe meg? Håndtakene er også blitt litt falmet og fått på seg grønn voks av alle ting, så de vurderes å byttes. Men er det lett å bytte låsen? Hva vil et nytt vindu i fronten koste å pusses eller byttes? Hvor vanskelig er det å montere el-vinduer? Tenker på strekke ledning og bryter ol. Motor er enkelt nok. Det for holde for i dag. MVH L.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...