BMWPower Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Har nettopp komt hjem fra dragrace. Var dessverre passasjer idag da min står på lakk Men 2 kompiser av meg kjørte. Tenkte jeg sko slenge ut noen bilder........ Til venstre: E36 M3 cab 3.2L 97mod Til høyre: E30 M3 3.6L M5maskin 87mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Det så jo artig ut.... *lyst på e30 M3* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Fin den der M3'en ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Så fin ut den E30´en der ja... Har du flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Den M3`en er MEGET gjennomført og bra!!! Er byggd av Helge Vik, og da pleier d være bra. En kompis av meg kjøpte den ifjor med 3.5L M5 motor, og har i vinter oppgradert til en modifisert 3.6L M5 motor. STOR forskjell!! Har ikke tatt så mangen bilder av bilen, verken han eller jeg. Men d skal fikses på... D ligger noen bilder på EVO.NO, prøvde legge dem ut her, men d gikk ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 litt av ein dragrace bane dåke har på karmøy.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 litt av ein dragrace bane dåke har på bømlo.. hehe Bømlo?? På Karmøy da..... (som d står i overskriften) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 litt av ein dragrace bane dåke har på bømlo.. hehe Bømlo?? På Karmøy da..... (som d står i overskriften) hehe,, var selvfølgelig karmøy eg meinte, veit ikkje korfor eg skreiv bømlo? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Same shit, different day E lika "Harry" begge plasser....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå