BMWPower Skrevet Mai 29, 2005 Skrevet Mai 29, 2005 Har nettopp komt hjem fra dragrace. Var dessverre passasjer idag da min står på lakk Men 2 kompiser av meg kjørte. Tenkte jeg sko slenge ut noen bilder........ Til venstre: E36 M3 cab 3.2L 97mod Til høyre: E30 M3 3.6L M5maskin 87mod
BalleKnalle Skrevet Mai 29, 2005 Skrevet Mai 29, 2005 Så fin ut den E30´en der ja... Har du flere bilder av den?
BMWPower Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Skrevet Mai 29, 2005 Den M3`en er MEGET gjennomført og bra!!! Er byggd av Helge Vik, og da pleier d være bra. En kompis av meg kjøpte den ifjor med 3.5L M5 motor, og har i vinter oppgradert til en modifisert 3.6L M5 motor. STOR forskjell!! Har ikke tatt så mangen bilder av bilen, verken han eller jeg. Men d skal fikses på... D ligger noen bilder på EVO.NO, prøvde legge dem ut her, men d gikk ikke...
BMWPower Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Skrevet Juni 1, 2005 litt av ein dragrace bane dåke har på bømlo.. hehe Bømlo?? På Karmøy da..... (som d står i overskriften)
knp86 Skrevet Juni 2, 2005 Skrevet Juni 2, 2005 litt av ein dragrace bane dåke har på bømlo.. hehe Bømlo?? På Karmøy da..... (som d står i overskriften) hehe,, var selvfølgelig karmøy eg meinte, veit ikkje korfor eg skreiv bømlo? hehe
BMWPower Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Skrevet Juni 2, 2005 Same shit, different day E lika "Harry" begge plasser.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå