Hylland Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Ska bytte traversforing og bærebru på bilen min... Var inne på Gsbildeler, og dei skulle ha 6057kroner for travers og 5123 for travers fram.. Ka e forskjellen på desse to??? E det så dyrt for traversforinger?? Meina det var ein som sa at traversforingen kosta rundt tusen kroner... Kor mykje kosta bærebru til E34??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 sjekk veng.no tror de har det billig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Traversforinger koster rundt 400 kr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Sist jeg sjekket så betalte jeg mellom 300 og 500 for travers foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 betalte vel 700. +arbeid for e36 tot. ca 3000. pr stk på bavaria. Blei billigere enn snap-drive, når alt var betalt.(har prøvd der og ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Ska bytte traversforing og bærebru på bilen min...Var inne på Gsbildeler, og dei skulle ha 6057kroner for travers og 5123 for travers fram.. Ka e forskjellen på desse to??? E det så dyrt for traversforinger?? Meina det var ein som sa at traversforingen kosta rundt tusen kroner... Kor mykje kosta bærebru til E34??? Hehe, nå tror jeg du har rota litt her.. Den prisen 6057 kr er for HELE baktraversen (hehe saken). Det du skal bytte er kun de to foringene i investningene til karosseriet (innfestninger til bakstilling som det heter på EU kontroll). Traversforingene koster som regel 400kr pr par. Bærebru ligger på rundt 1000 lappen til E-30 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå