Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Skrevet Juli 16, 2005 hvorfor vil ingen bytte m3´n sin i m5´n min da.... jeg vil ha m3...
Espen|3k Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Skrevet Juli 17, 2005 hvorfor vil ingen bytte m3´n sin i m5´n min da.... jeg vil ha m3... Ja det syntes jeg du skal få deg! Warsteiner M3'n blei jo hinsiiiides rå! Noen planer hvis du får fatt på en M3 eller? Hvordan skal du ha den liksom? Nysgjerrig ja
Kjell Rune Skrevet Juli 17, 2005 Skrevet Juli 17, 2005 hvorfor vil ingen bytte m3´n sin i m5´n min da.... jeg vil ha m3... Ja det syntes jeg du skal få deg! Warsteiner M3'n blei jo hinsiiiides rå! Noen planer hvis du får fatt på en M3 eller? Hvordan skal du ha den liksom? Nysgjerrig ja har planer om og lage en dtm race car da faktisk. av typen blå med diverse grei decor. vet ike helt vilken motor jeg vil satse på men likte godt 4er med turbo.
M3Cecotto Skrevet Juli 17, 2005 Skrevet Juli 17, 2005 Er det ingen flere her på bimmers som har Cecotto/Ravaglia?? Vært interessant å sett hvordan stand de er i. (Min kommer snart opp her - er utenlands for tiden) Gi gass!
Espen M33 Skrevet Juli 18, 2005 Skrevet Juli 18, 2005 Er det ingen flere her på bimmers som har Cecotto/Ravaglia?? Vært interessant å sett hvordan stand de er i. (Min kommer snart opp her - er utenlands for tiden) Gi gass! Hør med sjefen for bmwccn avd.Nord, R.Nilsskog, Han hadde etter som jeg husker en grei oversikt over E30 M3 som fantes i Norge. Dette var for et par år siden, så noen kan jo mangle på oversikten nå. bmw(a)monet.no
M3Cecotto Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Da har jeg klart å somlet til ett lite bilde av bilen min - årsak er nevnt i tidligere tråd Bilen er en original Cecotto 2.3 215hk, kjørte rundt i Sveits før den kom til Norge. Modifikasjonene jeg har gjort er bilstein sportsdempere, e46 foringer i støtdempertårn, custom eksos, karbonflipp foran - og felgene seff. Plan videre er karboninnsug, evt alpha N - iallefall noe som er lett å ta av, slik at bilen kan lett bli 100% origianl stand igjen. Jeg poster flere bilder når jeg har mulighet Kom med flere sommerbilder av m3en deres folkens, pent lesestoff når'n sitter i kabul å spiser støv Gi gass!
Aama_Racing Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Da har jeg klart å somlet til ett lite bilde av bilen min - årsak er nevnt i tidligere tråd Bilen er en original Cecotto 2.3 215hk, kjørte rundt i Sveits før den kom til Norge. Modifikasjonene jeg har gjort er bilstein sportsdempere, e46 foringer i støtdempertårn, custom eksos, karbonflipp foran - og felgene seff. Plan videre er karboninnsug, evt alpha N - iallefall noe som er lett å ta av, slik at bilen kan lett bli 100% origianl stand igjen. Jeg poster flere bilder når jeg har mulighet Kom med flere sommerbilder av m3en deres folkens, pent lesestoff når'n sitter i kabul å spiser støv Gi gass! Ei Katte på panseret?? hadde jeg henta hagla fort som f... hehe.. Lurer på hvor mange m3'r som er originale jeg.? synes jo alle bygger de om til turbo. det liker i hvertfall ikke jeg. menmen, ikke min bil eller problem:P hehe, råe de m3 e30 bilene ass
PK Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 hvorfor vil ingen bytte m3´n sin i m5´n min da.... jeg vil ha m3... Ja det syntes jeg du skal få deg! Warsteiner M3'n blei jo hinsiiiides rå! Noen planer hvis du får fatt på en M3 eller? Hvordan skal du ha den liksom? Nysgjerrig ja har planer om og lage en dtm race car da faktisk. av typen blå med diverse grei decor. vet ike helt vilken motor jeg vil satse på men likte godt 4er med turbo. Hva var det du gjorde med M#en? Hvordan var den da du overtok den? Lurer fælt....
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Da har jeg klart å somlet til ett lite bilde av bilen min - årsak er nevnt i tidligere tråd Bilen er en original Cecotto 2.3 215hk, kjørte rundt i Sveits før den kom til Norge. Modifikasjonene jeg har gjort er bilstein sportsdempere, e46 foringer i støtdempertårn, custom eksos, karbonflipp foran - og felgene seff. Plan videre er karboninnsug, evt alpha N - iallefall noe som er lett å ta av, slik at bilen kan lett bli 100% origianl stand igjen. Jeg poster flere bilder når jeg har mulighet Kom med flere sommerbilder av m3en deres folkens, pent lesestoff når'n sitter i kabul å spiser støv Gi gass! Custom eksos fikk meg til å spekulere litt. Kan du gi litt mer info om dette? Må ha meg nytt anlegg til vinteren, og så er det det med å finne t uten katalysator til en normal pris da..
M3Cecotto Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Svendsen Eksos som laga ett til bilen min, grom lyd! Er fornøyd med det, ingen prob, og ingen rust.
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Svendsen Eksos som laga ett til bilen min, grom lyd! Er fornøyd med det, ingen prob, og ingen rust. Fra grenrør og bak? Hvor mange potter? ett eller to rør? tykkelse på rørene? materiell? Og pris da selvfølgelig...Prøver å suge til meg flest mulig alternativer før jeg handler..
M3Cecotto Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Her er flere bilder av m3en - tatt nå i sommer, da kattj*velen endelig hadde funnet seg en annen solingsplass - Gi gass!
M3Cecotto Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 Tykkelse og dim osv veit jeg ærlig talt ikke - har heller ikke mulighet til å sjekke det ut før i okt, sorry mac. Men det er ett rør, straka vegen fra motor å bak, dette var montert da jeg hentan - men selger sa at eksosen ble dyr. Ring svendsen å hør - er du ute etter fin lyd så anbefaler jeg dette. Vet noen har klaga på rust men det er ikke antydning til det på mitt.
WAR_lock Skrevet September 1, 2005 Skrevet September 1, 2005 mye fine m3`r her inne skal ha meg en i framtiden men nå skal eg kjøpe meg en E30 318IS orginal og det hadde vert morro og laga en m3 av den.. noen som vet sån ca det kan komme på i utlegg og ombygge den til en m3 ? ser at en god del av dere har erfaring på det her
Espen M33 Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 mye fine m3`r her inne skal ha meg en i framtiden men nå skal eg kjøpe meg en E30 318IS orginal og det hadde vert morro og laga en m3 av den.. noen som vet sån ca det kan komme på i utlegg og ombygge den til en m3 ? ser at en god del av dere har erfaring på det her Hey, skjerp deg da! 318iS er da en alt for potent bil til å bygge om til M3. Til det formål egner 316,318 eller 320i seg mye bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå