Gå til innhold

M-Tech2

Neonlars
 Share

Anbefalte innlegg

Mornings!

Har no etter hvert begynt å bli litt keen på annen styling. En kamerat har Gts styling liggende som jeg kan få, men da skal han evt. ha min M-Tech2 i tilleg til evt penger. Hva er prisen på M-Tech? Er vel kanskje litt dyrt siden det er org. Bmw?? Er komplett med front, fanger, vinge og skjørt.. Og hva syntes dere er råest av M-tech og Rieger Gts?

Takker for alle svar!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, orginal mtech2 er myye dyrere enn rieger! hvorfor bytte vekk mtech2 stylinga når den er så ufattelig mye finere enn gts?

Smak og behag vettu. :wink: Syntes fronten blir litt liten i og med at det bare er 40mm senkesett foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, orginal mtech2 er myye dyrere enn rieger! hvorfor bytte vekk mtech2 stylinga når den er så ufattelig mye finere enn gts?

Ja, jeg sier som SeT, hvorfor i alle verdens himmelretninger vil du bytte m-tech II i Rieger GTS?? Blir som å bytte en ferrari med en 240!! :evil:

Men uansett, er du så gal at du skal selge m-tech II stylinga de så er jeg også ektremt intressert!! :D

Men husk, det er tross alt en ORGINAL M-tech II bil, og den er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sier som SeT, hvorfor i alle verdens himmelretninger vil du bytte m-tech II i Rieger GTS?? Blir som å bytte en ferrari med en 240!! :evil:

Men uansett, er du så gal at du skal selge m-tech II stylinga de så er jeg også ektremt intressert!! :D

Men husk, det er tross alt en ORGINAL M-tech II bil, og den er gull verdt!

Den er ikke orginal, men i 86" ble den totalt ombygd fra 320i til 325im. ALT ble byttet! Har ikke beste peilingen selv da, men en kamerat mente at bakarste del av bilen (foran bakarste hjulbue) ble kuttet av og sveist på ny 325 bakdel. Men tror demperene er Apex, så er ikke helt orginal da...! Men noen som har peiling på om du får tak i ny M-techII og evt hva den koster. Rieger Gts koster jo 15-20lapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv opp et par bilder av bilen din så kan vi se selv hva som er gjordt :)

Rieger GTS koster vel ikke borti 15-20 lapper, da har du finni en butikk med verstingspriser, eller kanskje mente du 15-20 lapper ferdiglakkert på bilen?

Ihvertfall koster et komplett m-tech II kit fra BMW forhandler i Norge ca 28 000kr ulakkert.

Tenk litt over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger GTS koster vel ikke borti 15-20 lapper, da har du finni en butikk med verstingspriser, eller kanskje mente du 15-20 lapper ferdiglakkert på bilen?

Ihvertfall koster et komplett m-tech II kit fra BMW forhandler i Norge ca 28 000kr ulakkert.

Tenk litt over det...

Men i he.... da.. Er det så dyrt?? hehe.. :D er ikke noe tvil da. Får beholde stylingen hvis jeg evt bytter.. Kan prøve å få lagt inn noen bilder på galleriet, men tror jeg bare har dårlig bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt over det...

Men i he.... da.. Er det så dyrt?? hehe.. :D er ikke noe tvil da. Får beholde stylingen hvis jeg evt bytter.. Kan prøve å få lagt inn noen bilder på galleriet, men tror jeg bare har dårlig bilder..

Det koster 28 lapper i orginal version ja (plast).

Du kan også få kjøpt det i glassfiber (kopi) i Danmark til 12 000kr.

En ting du må huske på er vel at GTS (kun?) er laget i glassfiber ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt over det...

Tusen takk for mange gode og ikke minst raske svar!! Var litt naiv når jeg ville gi den fra meg så lett.. Trodde ikke den var noe spes dyr.. hehe!! :D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt over det...

Tusen takk for mange gode og ikke minst raske svar!! Var litt naiv når jeg ville gi den fra meg så lett.. Trodde ikke den var noe spes dyr.. hehe!! :D:wink:

Kunne ikke la deg begå en så stor feil, som du kommer til å angre stort på i ettertid :D:lol:

Dumhet er ubevisst uvitenhet vettu :lol: Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...