elementz Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvor står den informasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hæ? hvem hva hvor???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 hehe..senker du en bil, skal ikke dette oppgis et sted? vognkort?papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Det kan vel evt stå nederst på vognkortet om senkesettet er godkjent på bilen. Ellers står det vel på tüf papirene? Om det ikke var det du lurte på, må jeg nok bli med på BalleKnalle sitt utbrudd. Hæ? Hvem hva hvor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Du kom meg i forkjøpet det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det kan vel evt stå nederst på vognkortet om senkesettet er godkjent på bilen. Ellers står det vel på tüf papirene?Om det ikke var det du lurte på, må jeg nok bli med på BalleKnalle sitt utbrudd. Hæ? Hvem hva hvor??? ja var det jeg lurte på.. formulerte meg dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå