HelgeS Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har en 92' E36 320i Coupe og sliter litt med startingen på kald motor. Den trenger ikke stå i ro lenge før jeg må stå å 'kjinne'... Jeg får alltid start men det går en 5-10 sek før motoren starter, er redd startmotoren gir seg snart visst jeg skal holde på med dette i lengden.. Fikk et tips at det kanskje kunne være luftmengde måleren?? Jeg har ikke så god peiling på sånt. Tips mottas med STOR takk..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har en 92' E36 320i Coupe og sliter litt med startingen på kald motor.Den trenger ikke stå i ro lenge før jeg må stå å 'kjinne'... Jeg får alltid start men det går en 5-10 sek før motoren starter, er redd startmotoren gir seg snart visst jeg skal holde på med dette i lengden.. Fikk et tips at det kanskje kunne være luftmengde måleren?? Jeg har ikke så god peiling på sånt. Tips mottas med STOR takk..! kaldstartdysa di kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6943 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Har samme problem på min 2,0 E30. Har ikkje funne ut ka som er gale. Har kjørt med det i to år no. Har feilsøkt litt, og der er ikkje gnist på pluggane før eg har kjinna ei stund. Har etterkvart blitt verre, og lura på om det er styresentralen. Trudde først det var tenningsmodulen, men kunne ikkje finne den, så rekna med den ligge i styresentralen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå