te em Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 I Sverige av alle ting. Virker nå som om riskoker-fanatikerene gotter seg litt over det. http://zatzy.com/showthread.php?s=d795e ... e&t=214638 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 ()!/&(#/YU(#)!=/(!!! Hvorfor i helvete skal noen komplette idioter gjøre noe slikt mot en sånn nydelig bil? SKAM SKAM SKAM! Kunne heller gitt den til meg..typisk söta bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Nei,nei,nei stakkars bil..kunne godt fått den eg også..kan jo ikkje knuse en så rå bil jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 stakar M5en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Det er nå bare en bil. De kan jo fortsatt kjøpes nye, så da gjør det jo ikke stort. Bare masse fancy deler for de som liker ombygginger. Hadde vært noe annet om de var i begrenset antall... Men spørs om det ikke har blitt kræsjet noen tidligere også. Pleier å gå med noen når journalister og BMW-ansatte skal prøvekjøre nye modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Au! Den er visst tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Skulle hatt i ræven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Edwildo : Viss du skal legge ut så sterke bilder her, så får du gi oss en advarsel først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Huffsann... Det tok ikke lange tiden, men heldigvis for svenskene, er ikke bilen like dyr der, som den er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Edwildo : Viss du skal legge ut så sterke bilder her, så får du gi oss en advarsel først Er overbevist om at bildet er datamanipulert... Egentlig er den helt fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg kunne godt ha tatt motoren og satt den ned i bilen min.. Hehe, det hadde blitt trangt det. Er jo helt pakka der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå