Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Har litt småtrøbbel med min E36 325! Sliter litt med vinduene på den nå plutselig, førerdøra går ikke ned de to cm den skal gå ned når jeg åpner døra.. Og kupelyset kommer heller ikke på.. Hva er gåent? Ellers lekker det inn litt vann på passasjersiden når det regner mye, er vel den store pakningen som ligger mellom frontruteramma og taket, noen som har skiftet denne? Også fusker bilen min litt når den har stått lenge, f.eks over natta.. Den harker litt med engang jeg starter.. Går ujevnt, helt til jeg kjører litt, så går den bra.. Hva kan det være? Kondens? Plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ingen meninger og erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Når det gjelder vinduene så hjalp det for meg å spraye godt med crc eller WD-40 på sensoren. Den sitter der metallklipsen fra døra går inn i karroseriet. Spray godt og rens der. Deretter åpner du og lukker døra 20 - 30 ganger. Har ikke hatt problemer med passasjersiden etter det. Har ikke opplevd at det renner inn store mengder vann. Har kanskje noen få dråper langs døra etter regnvær. Noe annet som irriterer meg er at vannet renner rett ned i setet når det regner og man skal inn eller ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Okei.. Får prøve det.. For dette forekommer etter at det har regnet mye.. Også har det fungert etterpå.. Og nå igjen har det regnet, også har det ikke fungert på et par dager.. Så noe er vel blitt ødelagt eller no.. Får prøve å spraye litt.. Var det slik at det ikke fungerte i det hele å det store? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Vinduet virket kun med knappene. Gikk ikke opp og ned av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Vinduet virket kun med knappene. Gikk ikke opp og ned av seg selv. Okei.. Da får jeg prøve det kanskje.. Om ikke, så får jeg kjøpe ny microbryter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Når det gjelder fuskingen, så ville jeg sjekket pluggene om de er nedsotet, bløte, "hvite" etc. Kan hende det hjelper med pluggskifte. Lenge siden du byttet luftfilter da? En kjenning hadde problemer med litt fusking, til han hjalp det med luftfilter bytte (det var gammelt og full av dritt (ikke BMW)). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå