tomasb Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279346 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Når du klarer det, så er du faen meg så dum at du fortjener å bli påkjørt av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 he he må nesten le litt jeg.. litt stygt gjordt det da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 At d går an! Noen bør IKKE få lappen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hmm tidligere fronfigur i et boyband. Vel det forklarer vel hvordan han klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Eyh! INGEN fucker med East 17! (ok, så var det en bragd da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 East 17 har/hadde faktisk mange bra sanger.. Selv om det er/var boyband. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har faktisk truffet Brian Harvey på en pub i London. Vi satt og tok noen øl med han. Vi spanderte. Hyggelig fyr men ufattelig dum i hodet og tåler lite alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har faktisk truffet Brian Harvey på en pub i London. Vi satt og tok noen øl med han. Vi spanderte. Hyggelig fyr men ufattelig dum i hodet og tåler lite alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hehe, uflaks. Han burde passe bedre neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 I Bergen var det for en måned siden en bussjåfør som ramlet ut av setet sitt i fart. Den ene (?) passasjeren ble skadet. Det er nesten like gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Utrolig hva folk klarer å prestere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 I Bergen var det for en måned siden en bussjåfør som ramlet ut av setet sitt i fart. Den ene (?) passasjeren ble skadet. Det er nesten like gale Jeg er nyskjerrig: Hvordan i hule heite greide han det???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 tidligere frontfigur i boybandet East-17 Jaja... kvinner i trafikken igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå