DotTk Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Utstilling og premiering.. politieskorte osv for kolonnekjøring igjennom Kristiansund.. Gratis entre inkl grillmat... Plakat: http://i6.photobucket.com/albums/y204/kimmi911/1840-Kristiansund-4Juni.jpg For de som er bekymret for menn i refleks: Politiet og Biltilsynet er med på arrangere, men vil ikke gå rundt å skrive mangel-lapper, men vil være tilgjengelig for dem som lurer på diverse om godkjenning osv... Så for de som lurer på hva som skal til for at alt skal gå i boks så er gutta klar for en hyggelig prat... Noen som har tenkt seg hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Gratis burger å brus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 det at det stod RÅNE biltreff gjorde vel at jeg slo noe slikt fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg skal nok dit 3min og kjøre til treffplassen har snakka med han jeg kjenner på biltilsynet som er med og arrangerer å det blir visst bra med liv og folk..værgudene er visst snille i helga å besta av alt er jo at Alt er gratis..inngang/utstilling/mat/drikke/premiering/"give-away`s" etc etc kjekt og få seg noe grillmat før pilsa skal ned senere på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Gleder meg mest til kolone kjøring gjennom byen. Purken skal sperre alle kryssen vi kjøre igjennom... Det skal også bli laget en film av treffet/kollone kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Noen må huske å ta masse bilder/filme litt nå da... Så vi andre kan få se litt fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 skal huske på og få tatt endel bilder jeg håepr det blir MYE bil og skikkelig liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå