joppe Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Sisst uke skjedde det, min elskede bmw ble stjålet. Venter i spenning fra og høre fra politiet og telefonen der dem sier den er funnet. Men i mellomtiden er jeg på utkikk etter en billig bil. Helst en 320 e30 kanskje. Til ikke en stiv pris. Må ha noe og komme meg rundt med til jeg hører noe mere om min kjære bmw. Noen som har en 320 og selge meg, som bor rundt kongsvinger - elverum området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Neii....off, stakkars Faen ring å mas på purken, de pleier ver vanvittig sløve på slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Ka er det med folk!?? har de ikke forstått forskjellen mellom DITTog DERRES Jeg blir så forbanna på sånne typer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 får man ikke lånebil hvis bilen blir stjålet da? jeg har lånebil-avtale som gjelder både ved verksted-besøk og tyveri etc..eller er dette no spesial avtale? Uansett, leit og høre! håper godklumpen kommer til rette så fort som mulig.. tragisk at folk ikke klarer og skille mellom ditt og mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå