Leonard Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Noen som vet hva som må til for å bytte fra auto til manuell kasse. Bilen er en 320i E36 Coupe. Med AC. Må man bytte hjerne på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Har sjekket dette før og dette skal vist være veldig enkel sak. Værre andre vei. Trenger ikke ny hjerne tror jeg, men usikker vedr. omprogramering. Du trenger værtfall girkasse og clutch samt å fikse på displayet hvor girvalget fra Automat står. Dette må vel bare fjernes. (Hvis det er slik på e36 med automat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Du trenger: girkasse, mellomaksling, clutch, pedalsett, master og slavesylinder m/rør, nytt feste til girkassen, brakett til å feste girstanga med. Ledningen som plugges i automatkassen er ikke lik den som plugges i manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 hmm, jeg var å så på en 320i Coupe på det lokale auksjons lokalet. Den hadde en noen forferdlige problemer med autokasssa. Så tenkte jeg skulle ta å legge inn bud på den hvis det ikke var for dyrt å fixe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 hmm, jeg var å så på en 320i Coupe på det lokale auksjons lokalet. Den hadde en noen forferdlige problemer med autokasssa. Så tenkte jeg skulle ta å legge inn bud på den hvis det ikke var for dyrt å fixe. Hvordan var problemene? Kan hende det er nok med olje og filter skift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå