Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Tatt noen små filmklipp. "Save target as" http://www.rag3.net/Filmer/Bjorn1.avi http://www.rag3.net/Filmer/Bjorn2.avi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 det der skal jeg gjøre en dag å nå tenker jeg..få med meg en kompis og filme litt gris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 morro med litt filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Den lyden der gjorde godt helt inn til hjerterota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 hehehe, kult. Fin lyd på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Du skulle hatt mer filming med gasspådrag med hekken mot kamera. Nå hørte vi jo såvidt lyden i anlegget ditt før du slapp gassen i det du passert kamera. Ta f.eks. klipp der du tar en rivstart, med kamera bakfra inn mot hekken. (Ikke tenk koffert nå folkens... ) Ellers så var det jo selvfølgelig bra lyd da, thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 i know.. dette er jo filmet med et simpelt dig. kamera også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Heftig lyd på den, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Skulle fått fjerna katn ..Blir vel litt mer snerr da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Absolutt akseptabel lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 nice nicem men filmingen er vel med mobil og litt for langt unna, skulle hatt et ortlig cam så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Tviler sterkt på at det der er mobilfilming. I så fall må det være en real grom-mobil...? Ser mest ut som filming med vanlig digitalt fotoapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 tøff lyd ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er fra et Canon Ixus kamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Mine filmer jo Film nr ble bra synes jeg, klarte å få Bjørn til å dra bilen til sperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå