Gå til innhold

Anbefalte verksteder i Tyskland?


arnew
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Folkens

Nå går det mot sommerferie, hvorav noen dager skal tilbringes i Tyskland. Her har jeg planer om å få tatt storservicen på min kjæreste eiendel.

På grunn av dette lurer jeg på om noen av dere kan anbefale noen gode verksteder i nærheten av Nürburgring eller i Hamburg.

Arne W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Gi de en kort beskrivelse av hva du vil ha jordt. Chassi nr. etc trenger de så får du en tid av de til service! kjempebra.ps! sørg for å ha bagasjerommet tomt for de hiver oppi altslags suvenirer,paraplyer m/BMW logo,t-shirts,og masse drops! kjempefolk der nede,skal alltid kjøre BMW og skal alltid ta storservice hos de!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Det kommer jo ann på hvilken bil du har, den forrige jeg hadde en E-39 528ia touring kostet meg rett i underkant av 7 lapper og det var service 2 + at bremseskivene og klossene fremme ble skiftet, skiftet noen reimer og en dings på eksosanlgget + boning og voksing og en helvetes haug med suvenirer i bagasjerommet(noe ungene satte pris på)

Dessuten så skulle vi til "Førde Park" i Flensburg,stort kjøpesenter i byen da vi bestillte taxi fra BMW så fikk vi beskjed fra taxisjåføren at BMW betaler tur retur! SLÅ DEN BMW NORGE! Aldri i livet om dere gjør!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...