Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Ja, hvor breie felger/dekk kan jeg ha på min e30? Har noen 16" felger med 205 dekk, og de er for breie, må ha spacere å greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 med rett innpress, så kan du sikkert ha 10", men det vil vel bli litt tyskerstuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 hvis du setter på/eller har 45 mm fjærbein så kan du ha 9x16 med et15 uten spacere, jeg hadde det en stund! det funker! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Jepp stemmer det.. Husker at felgene akkurat gikk klar av fjærbeinet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg hadde 45mm fjærbein før, men når senkesettet kom visste det seg at det var til 325 så jeg måtte bytte til 51mm fjærbein, men da måtte jeg ha minimum 3mm spacere foran men setter nok på 45mm når det skal godkjennes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg har orginale fjærer, aner ikke hvor store de er, men da jeg skulle hive på felgene på bilen så tog dem borti fjærene. Muttrene var også for lange. Aner ikke hva merke felgene er pga. de er blitt omlakkert ett par ganger. 16" felger, med 205 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå