krt_ Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Skal bytte olje og filter i morgen. hvordan olje bør jeg bytte til? Hel eller Del-syntetisk? E36 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 søk på olje... sikkert 1000000000000000000000 diskusjoner og meninger på dette temaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 søk på olje... sikkert 1000000000000000000000 diskusjoner og meninger på dette temaet Ja vet, men fant ikke søk knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 "Søk i forumet" under "Forum" til venstre: http://www.bimmers.no/search.php Her er en lang tråd om temaet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3108 Hvis motoren din har gått på helsyntetisk frem til nå, så ville jeg nok brukt helsyntetisk igjen. Hvis ikke er det sikkert godt nok med delsyntetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 "Søk i forumet" knappen er rett til venstre på siden her. Trykk her: http://www.bimmers.no/search.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 lurer på om ikke 10-40 semi synt. er bra. Blei anbefalt det m penzoil olja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg ble anbefalt helsyntetisk med mobil1 eller valvoline av BMW verksted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Helsyntetisk og ikke kjøp av BMW-forhandler. De selger den oljeleverandørenm som gir de mest penger for å selge det merket. Kjøp Castrol er min anbefaling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 ja..men de som selger anbefaler jo det produktet de har..spurte på peugoet, de anbefalte shell olje.. statoil sa bare at deres olje var bra.. var via telefon jeg fikk vite at de anbefalte mobil1 og valvoline.. og når jeg kikka i kvitteringene til bilen, så jeg at forrige eier brukte mobil1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Er forresten helt total håpløst å spørre om slike ting på bensinstasjoner.. har ikke peiling i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Man får forskjellige svar uansett hvor man spør. Det er bedre å spørre på slike forum som dette fordi vi har større erfaring. Jeg har god erfaring med Castrols helsyntetiske men jeg sitter ikke med fasiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det blir esso olje uansett.. hehe. sikkert like godt som de andre. men var usikker på om det skal være del eller hel - syntetisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Bruker din bil litt olje så bruk delsyntetisk 5-40 bruker den mye olje så bruk 10-40 olje ,har du ikke slitt motor som bruker veldig lite olje så bruk helsyntetisk bmw godkjent for eksempel Esso ultron eller mobil 1 Castrol Rs osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Valvoline MaxLife 10w40 Knallgod olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvor mye olje er det vanlig at e36 motorene bruker på 1 år for eks ? hvor ofte bør man etterfylle lissom ? noen som har noen erfaringer med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå