webby Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Selger gearkasse billig. Jeg har aldri brukt den da den ikke passet på den motoren jeg skal ha i bilen! Kom med bud og den vil gå billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 320 323 325???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det skal være til en 325, jeg skulle ha den på 3l M3 motoren, men blei litt liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Får komme med et bud, men som sagt så går den billig siden jeg ikke har noe bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 billig for meg kan være 500 mens billig for deg kan være 5000.. nesten d samme som og gå til frisøren og sei jeg skal ha d passe kort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe sant det, får komme med et bud da vet du så får vi se, men 500 er litt vel billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå