Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 passer framstolene fra coupe i sedan?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Tror de passer ja, men litt dumt å ha coupe seter pga hendelen og bikkinga kanskje? Men, tror de går omhverandre ja. Er vel eneste at baksetene fra cab ikke passer i coupe/sedan.? Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 jepp..baksetene fra cab passer hverken i coupe el sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Det er litt flere forskjeller, Setebeltene i en fire dørs er festet i stolen, mens i en coupe er de festet i karoseriet, og baksetene fra en coupe passer heller ikke i en fire dørs. Men tror att det går og sette coupe stoler i en fire dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Det er litt flere forskjeller, Setebeltene i en fire dørs er festet i stolen, mens i en coupe er de festet i karoseriet, og baksetene fra en coupe passer heller ikke i en fire dørs. Men tror att det går og sette coupe stoler i en fire dørs. Ja de passer nok, men dumt med den spaken på setene. Blir seende litt dumt ut i en sedan, synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 ja da får jeg vente til jeg kommer over no til sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Det er litt flere forskjeller, Setebeltene i en fire dørs er festet i stolen, mens i en coupe er de festet i karoseriet I min coupe er de nok festet i stolen. Det er avhengig av årsmodell siden min gamle sedan hadde de festet i karosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Ja de passer nok, men dumt med den spaken på setene. Blir seende litt dumt ut i en sedan, synes jeg da. Spaken er nå bare å nappe ut, så jeg synes ikke det skulle stoppe en fra å bytte. Har sett noen sedaner med vaders og det er helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå