oddis Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hei Jeg har sett dette rattet i mange sammenhenger, og lurer på om dette er det såkalte M-tech 1 rattet? Satt vel på de første E-30 M3'ene? Eller surrer jeg..? Noen som vet om dette stemmer? Og passer den over på rattnavet til E-30 3 serie? Har veldig lyst på det rattet Evt. noen som vet diameteren på rattet? Og ikke minst, noen som vet om det er noen steder der de selger det, eller folk som har det til salgs? mvh oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg har planer om å skaffe mtech-2 ratt til min i nærmeste fremtid! da har jeg ett til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kanskje dette er kjøp å salg ikke teknisk kanskje ? eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 kanskje dette er kjøp å salg ikke teknisk kanskje ? eller... Jeg lurer på noe omkring dette rattet = Teknisk Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Har akkurat det rattet i min E30 Fikk det med bilen. De solgte det den på denne siden før http://www.motortechnik.no/ men finner det ikke nå. Kostet rundt 2000,-kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kanskje dette er kjøp å salg ikke teknisk kanskje ? eller... Jeg lurer på noe omkring dette rattet = Teknisk Noen andre som vet? ok greit, skal ikke være no politi her jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Så ett par lignende ratt på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå