Leonard Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 BMW - De ti bud ------------------- 1. Du skal ikke ha andre biler enn BMW. 2. Du skal ikke misbruke BMW's navn. 3. Du skal holde Showdager hellig. 4. Du skal hedre fabrikken i Bayern. 5. Du skal ikke slå din BMW. 6. Du skal ikke selge din BMW. 7. Du skal ikke stjele andres BMW'er. 8. Du skal ikke tale usant (eller si dritt) om din BMW. 9. Du skal ikke kjøre andres biler, men mindre de er BMW. 10. Du skal ikke kjøre ihjel din, eller din venns BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 liten rettelse på 10. bud. 10. du skal ikke kjøre ihjel din, eller din venns BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Fixet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg kjedet meg litt.BMW - De ti bud ------------------- 1. Du skal ikke ha andre biler enn BMW. 2. Du skal ikke misbruke BMW's navn. 3. Du skal holde Showdager hellig. 4. Du skal hedre fabrikken i Bayern. 5. Du skal ikke slå din BMW. 6. Du skal ikke selge din BMW. 7. Du skal ikke stjele andre sine BMW'er. 8. Du skal ikke tale usant (eller si dritt) om din BMW. 9. Du skal ikke kjøre andre sine biler, med mindre de er BMW. 10. Du skal ikke kjøre ihjel din, eller din venns BMW. Host herk kremt... Vel ? "7. Du skal ikke stjele andre sine BMW'er." <- er denne rettet mot en hvis Marius med etternavn jeg ikke greier og skrive ?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe morsom denen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Den var god. Offer har du ett sett med føtter som kjøretøy da? Ikke holdt de 10 bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg kjedet meg litt.BMW - De ti bud ------------------- 1. Du skal ikke ha andre biler enn BMW. 2. Du skal ikke misbruke BMW's navn. 3. Du skal holde Showdager hellig. 4. Du skal hedre fabrikken i Bayern. 5. Du skal ikke slå din BMW. 6. Du skal ikke selge din BMW. 7. Du skal ikke stjele andre sine BMW'er. 8. Du skal ikke tale usant (eller si dritt) om din BMW. 9. Du skal ikke kjøre andre sine biler, med mindre de er BMW. 10. Du skal ikke kjøre ihjel din, eller din venns BMW. AAAAAAAAAMMMMMMEEEEEEEEENNNNNN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Kanonbra Aner jeg en liten fortsettelse på det jeg begynnte på igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 knall bra! ramme inn å henge på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 God bless you all Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Kanonbra Aner jeg en liten fortsettelse på det jeg begynnte på igår? Jepp, var nok det ja The Ten Commandments, based on a true story written be Aguilera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 7. Du skal ikke stjele andre sine BMW'er. 9. Du skal ikke kjøre andre sine biler, med mindre de er BMW. Bare en liten pirk på skrivefeil. Det heter Du skal ikke stjele andres BMW'er. Du skal ikke kjøre andres biler, men mindre de er BMW. Men flott tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 hehe utrolig bra. en skikkelig morrosak i en ellers så trist dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå