Gå til innhold

Bmws verdi motstander


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

Fattern og muttern skal kjøpe ny bil, og de leier da en Audi a4 2001 mod med en 2 liter på 130 hk. Bilen har automatgir med steptronic og ratt gir. Gamlingen og jeg var ute å prøvekjørte den nettopp. (Fattern måtte bli me da jeg bare er 18 år og kun har lappen i knappe 2 mnd) Bilen var meget rask, og behaglig å kjøre. Vi testet draget, og 0 - 100 følte jeg gikk veldig fort! Mye pga giringa og at den gikk 95 på 2. gir. Jeg skulle gjerne ha overtalt foreldrene mine til å prøve Bmw, men muttern er litt usikker. Hun synes bilene er lekre. Det er vell egentlig pga at bmwene er bakhjulsdrevne, og hun er litt skeptisk til dette på vinterføre. (Alle vet jo hvordan kvinner kjører :P No offence Aguilera og Liv ;) ) Om bare de hadde prøvd en 320 e46 eller e90, så er jeg sikker på at valget hadde vært enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektfordelingen er så bra på BMW at de kommer seg veldig godt frem på vinterføre.

Hørt om mange episoder der BMW'er har kommet lettere frem enn forhjulstrekkere.

Hadde en episode i vinter der en Toyota eller Honda (husker ikke helt) Taxi hadde problemer å komme opp en bakke utenfor huset mitt. Han prøvde 4-5 ganger og kom opp såvidt på siste forsøk.

Da måtte jeg bare ut å prøve for morro skyld. Og gjett. Jo, kom opp på første forsøk helt uten hjulspinn.

De nyeste modellene har også stabilitetsprogram og antispinn så det er ikke lenger farlig med bakhjulsdrift.

Hvis jeg skulle velge mellom Audi og BMW så ville jeg valgt den som har nyest modellserie på det årstallet dere tenker på. Ville heller valgt en 96 A4 enn en 96 3-serie og heller en 98 3-serie enn en 98 A4. Hvis du skjønner hva jeg mener. Kom vel en ny A4 i 2001 så da ville jeg heller valgt den en en 3-serie for da er den nyere. Er alltid de nyeste konstruksjonene som er best. Spesielt mest kollisjonsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...