Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvor i helvette får man tak i m-tech i norge?! Har leita rundt nå i et halvt år på norske web-sider og butikker, og finner bare m-tech skjørter og vinge. Jeg vil ha brukt eller ny bak- og frontfanger til min E30! m-tech1 eller 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 kor finner du mtech skjørter då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe, det husker jeg ikke i slengen, for jeg er på utkikk etter fangere, ikke skjørt hehe. men mener det lå på en av linkene på siden her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 os bildeler kan vertfall skaffe. bare og ringe han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 hehe, 6500 for en bakfanger, mtech2 (Hilsen en som mangler en bakfanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Har hørt at man får kjøpt orginalt mtech2 sett hos bmw for 28 lapper! stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 28 var litt mye... i webshoppen til os bildeler ligger det vel på 12-15k mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 her er svaret på dine problemer(elns ) www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå