1985-e30 Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 oi oi oi!! i dag hadde jeg min siste eksamen... skriftlig alså... har bare igjen muntlig... for en perfekt uke: i morgen skal jeg senke bilen (60/40) så nå er alt bare bra.. tenkte bare jeg ville vise verden at jeg er glad...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 idag hadde jeg min siste eksamen også....i trykkontroll wæææ for noe dritt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 oi oi oi!!i dag hadde jeg min siste eksamen... skriftlig alså... har bare igjen muntlig... for en perfekt uke: i morgen skal jeg senke bilen (60/40) så nå er alt bare bra.. tenkte bare jeg ville vise verden at jeg er glad...!! Samme her , men jeg hadde den siste skriftelige igår Digg å være ferdig med det ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen som er heldige ja. Jeg har bare hatt 2 av 4 (!!!!!!!!) skriftlige, og er jeg heldig kommer jeg vel opp i ett eller annet muntlig tull også.... de to "beste" er overstått, nemlig norsk fagdag hovedmål og friskriving sidemål, og igjen står naturfag med 900 sider pensum og naturforvaltning. Hurra..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Hadde tredagers eksamen i økonomi, markedsføring og organisasjon og ledelse jeg i forrige uke Mandag er det siste eksamen til meg i elektroteknikk Etter det så er det sommerferie \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Gratulere alle samme! :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg har hatt 4 av 7. Har 3stk til uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Gratulerer til de som er ferdige (er pokker så gla for jeg slipper sånnt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Ferdige med mine 6 stk jeg og... Men så er det jobbing på tirsdag da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg har hatt 4 av 7.Har 3stk til uken Hahaha, vi har hatt 5 av 7. Har digitalteknikk på mandag og Material lære på torsdag. Fikk 94% på Fysikk eksamen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Har igjen materiallære, fysikk og digitalteknikk. Fysikken lett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Fysikken var ganske lett... (går i samme klasse) bare man kan de grunnprinsippene så går det grett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Oki. Godt å høre Er nok digitalen som blir værst hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 må nok si det samme her... 70spm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Digitalen går sikkert rett vest. Læreren vi har er sååååååå søvnig. Jeg er sikker på at han hadde vært perfekt for sånn "Night Time" program på radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå