Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi oi oi!!

i dag hadde jeg min siste eksamen... skriftlig alså... har bare igjen muntlig...

for en perfekt uke: i morgen skal jeg senke bilen (60/40) så nå er alt bare bra.. :D:D:D:D:D:D:D:D

tenkte bare jeg ville vise verden at jeg er glad...!! :oops:

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
oi oi oi!!

i dag hadde jeg min siste eksamen... skriftlig alså... har bare igjen muntlig...

for en perfekt uke: i morgen skal jeg senke bilen (60/40) så nå er alt bare bra.. :D:D:D:D:D:D:D:D

tenkte bare jeg ville vise verden at jeg er glad...!! :oops:

Samme her :), men jeg hadde den siste skriftelige igår :P Digg å være ferdig med det ass :)

Skrevet

Noen som er heldige ja.

Jeg har bare hatt 2 av 4 (!!!!!!!!) skriftlige, og er jeg heldig kommer jeg vel opp i ett eller annet muntlig tull også....

de to "beste" er overstått, nemlig norsk fagdag hovedmål og friskriving sidemål, og igjen står naturfag med 900 sider pensum og naturforvaltning.

Hurra.....

:stupid:

Skrevet

Hadde tredagers eksamen i økonomi, markedsføring og organisasjon og ledelse jeg i forrige uke 8)

Mandag er det siste eksamen til meg i elektroteknikk :)

Etter det så er det sommerferie \:D/

Skrevet
Jeg har hatt 4 av 7.

Har 3stk til uken :cry:

Hahaha, vi har hatt 5 av 7. Har digitalteknikk på mandag og Material lære på torsdag.

Fikk 94% på Fysikk eksamen \:D/

Skrevet

Digitalen går sikkert rett vest. Læreren vi har er sååååååå søvnig. Jeg er sikker på at han hadde vært perfekt for sånn "Night Time" program på radioen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...