Stian Børresen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Trenger å se hva som må løsnes for å få montert senkefjører på E30'n min. trenger kjapt svar;) takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Kun fjærer? fått de i posten alt? hehe.. Bak er det sinnsykt lett, klem sammen fjæra, løsne dempern i bunnen, dra ut fjær, klem sammen senkefjær og stapp den inn igjen, når du skal skru fast dempern igjen så lønner det seg å jekke opp bærebrua med en jekk slik at det er lett å få inn skruen! Foran så skrur du av kalippern, skru av styrestag og nedre bærekule, så skrur du av de tre mutterene i toppen( i motorrom) og tar av hele fjærbeinet, så spenner du fast fjæra, og løsner mutteren på toppen av demper`n, her må du holde igjen dempern med en spesialnøkkel ( jeg måtte hvertfall det, hvis ikek så bruk muttertrekker ) og når du får av den muttern så løfter du av fjærbeinslager og drar ut fjæra. og setter på ny, omvendt rekkefølge tilbake! fort gjort. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 hehe, jada har fått det i posten:P henta ut og ligger nede i stua på gulvet:P thehe, så tenkte jeg skulle montere dette sånn nå mens det var sol å 15grader i skyggen..måtte bare spørre for å være sikker. hadde håpet på en litt lettvint metode framme men la gå. bruker sikkert ikke så veldi mye lengere tid;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 bare ring hvis du lurer på no 98681170 Skal skru i helga jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 heh, den er grei;) plages jeg for mye eller får ei fjør i trynet så ringer jeg å spørr:P thehe..om jeg er i stand til å finne en tlf da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå