Riefarn Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Bestilte Infinity frontfanger, leppe, bakfanger og justerbart senkesett for en stund siden, alt via en kjapp telefonsamtale med hyggelig betjening.. fikk så varene etter avtalt tid, også til en meget god pris! forrige dagen sendte jeg etterspørsel etter effektpotte, og fikk svar på omtrendt minuttet selv om dette var etter normal "stengetid". der sto det at hvis jeg bestilte innen dagen etter kunne jeg få dette neste uke. Så ikke mailen før kvelden etter og tenkte det var for sent, men ga alikevel et svar... Jammen får jeg det neste uke alikevel.... Må bare si jeg anbefaler Styling-Tech på det varmeste!! Har ihvertfall fått topp service der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 høres jo glimrende ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Det meste til bilen min er også kjøpt på Styling-Tech. Aldri noe tull der i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Styling tech, er meget servis innstilt, jeg har handlet styling der for ca 150 200 tusen der de siste åra, og jeg har bestandig fått varene som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå