WilliamsF1 Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Når vi var 95% ferdig fant en kompis ut at han skulle fjerne det fine gitteret i luftmengdemåler huset, for det stod det i instruksjonene til kittet at vi skulle gjøre... men mens han fjernet gitteret knuste han luftmengdemålern... alt vi hadde igjen var luftmengemåler huset og luftfilteret så skjedde dette. fan i helvette, unnskyld... Sjekket på GS 3563 + moms for en ny, fant heldigvis en brukt til 1875,- hos GS bestilte den i kveld, men har den vel ikke før torsdag eller fredag... Hadde det ikke vært for at han kjører en 86 carinaII så hadde jeg lagt beslag på bilen hans til delen kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 han betaler vel for den..? siden det var han som knuste den liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 håper det etterhvert, men jeg må iallefall legge ut for den, det er ikke problemet, problemet er at jeg skal være uten bil i en uke.. Men han hjalp meg i 4 timer så sånn sett burde vi vel spleise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kjipt, håper det blir bra når delen kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Du får håpe du får delen tidlig i neste uke da, express er vel en mulighet. Ellers hvis situasjonen blir prekær så har du http://www.rent-a-wreck.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 92 custom eller andre som vet, har 325 M50 motoren bare ett toppdeksel (plastdekslet), jeg mener er det bare en del, det er 2 deler på M52 328 motoren, men når jeg sjekker på GS finner jeg bare ett toppdeksel til m50 2.5 Jeg må ha nytt toppdeksel siden jeg har 6 dobble kanaler nå mot 6 enkle før på manifolden, det gamle dekslet passer seff ikke ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Gud hater meg... Fikk luftmengdemålern fra GS i dag, men på denne var huset sprukket.. jaja tenkte jeg, får bruke det gamle huset da.. Men det var klin umulig å få målern ut av huset selv om jeg skrudde ut alle skruene, må nesten være limt også... Gidder ikke reklamere på den, for de sa de kunne fikse den nede på bilverkstedet her... Dette skjer alltid meg!!! blir nesten ikke sur av slike ting lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Gud har tilgitt meg, satte på målern og filteret, ut å teste og fy og fan som han trekker på turtall nå, fra 5 til 6.5k i 2ndre går får jeg får gispet, tredje gikk trekt før, når valser den gjennom 3rdje gir på et øyeblikk, synes jeg har fått mer guffe allerede fra 2.000 rpm , men spes fra 4000 og oppover... Jævlig bra... når må jeg bare kjøre endel slik at ECU'en får omprogramert seg til den nye luft gjennomstrømningen... Dette kittet var verdt hver en krone ink 2000 xtra for den knuste luftmengde måleren... US spec M3 kammer neste ... Nå er jeg jævlig glad, men må nesten øke sperren til 7000 for den går så helt sinnsykt der oppe nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 høres bra ut ja litt nysgjerrig på hva du kjører jeg da Ikke fått med meg det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 or i en annen tråd.. 96 328 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå