turbo4x4 Skrevet Juni 4, 2005 Skrevet Juni 4, 2005 Noen som vet av noen i trødelag`s omradet som valser billig og bra??? Har nettop satt på 245/35-19 på bilen.. (524td, e34) Går ganske greit, men tar neddi i homper(dekk/hjulbue), bilen er senket 40/40.
SE Skrevet Juni 5, 2005 Skrevet Juni 5, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv.
Ole-Magne Skrevet Juni 5, 2005 Skrevet Juni 5, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Har du problem med at dekka tar i hjulbuene? har samme type felger å dekk, lurer bare litt...
SE Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Har du problem med at dekka tar i hjulbuene? har samme type felger å dekk, lurer bare litt... Ja. Dekka tar borti den kanten som går inn på hjulbuen bak når jeg kjører i humpler osv.
Ole-Magne Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 Noen som vet om det er noen flinke som valser på østlandet. Evt. hvor jeg kan få tak i utstyr til å gjøre det selv. Har du problem med at dekka tar i hjulbuene? har samme type felger å dekk, lurer bare litt... Ja. Dekka tar borti den kanten som går inn på hjulbuen bak når jeg kjører i humpler osv. Har Falken dekk på mine felger, har hørt at disse er smalere enn andre dekk. hvilken type har du? Har kjørt med 5 stk i bilen + bagasje, hører ingen subbing da...
Ole-Magne Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 min Bilde av min felg, ser du hvor mye dekket skrår fra felgen å opp... er nesten som om dekke er for smalt i forhold til felgen enda det er 265 dim. SE sin På din er kanten mere beskyttet, tørr ikke låne ut bilen min flere ganger. skummelt med kant stein/ store asfalt kanter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå