boost Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 hvordan tar man den ut? kunne ikkje sjå noen skruer der.. + eg har nakkestøtter .. hvor er di skrudd? kansje ein link der ein ser bilder? takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Ikke at jeg er sikker, men tror du må ut med seteryggen. Da finner du nok ut hvilke skruer du skal ut med. Seteputa røsker du bare rett opp, mens jeg tror seteryggen sitter i 2-3 skruer nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 må ta ut baksetene, puta er det bare og ta tak fram kant og røsk ut, seteryggen sitter i to klemmer i mitten neders der hvor sete ryggene deler seg, ett flatt jern så vips er det ute, de putene på siden fjerner du ved og ta tak øverst og ta i, sitter med klips. regner med att du har nedfellbar sete rygg, hatthylla sitter med små plastikk klips i fram kant, du må ut med taktrekk delen som skjuler c stolpen også. vanskelig og forklare det her men hvis du lurer på noe mer så finner du tlf`nr mitt på hjemmesiden min www.autoart-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Hvis du tar ned setene, vil du vel klare å se (eller kjenne) hvordan hodeputene er festet. Tar vekk en clips eller noe, så er det bare å dra dem rett opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 tipper det att det bare er og nappe opp nakke støttene jeg, samme som på stolenen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 takker.. får sjekke litt i morgo da.. nei di nakkestøttene sitter bommmmm fast .. såg det var noen svarte plastskruer der.. ja eg har nedfellbar baksete.. tenkte eg skulle sote bakruten .. so eg vil fjerne mest muli pga fort ein kan komme borti trekket å få dritt på filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Skal du ut med hattehylla må du ut med di sidestøtte/puitene som er er over hver side før du får den ut,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå