Hhenrik Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg har kjøpt meg et sett med 16" felger med 205/50 dekk. Men dekka tar borti fjærene slik at jeg ikke får montert de skikkeligt. Det er bare noen ikke så mye som skal til for å dem på, men mangler litt plass kan du si. Hva kan jeg kjøre? kjøpe slike spacere? Hvor store får jeg dem i da, og hvor mye koster slike? Jeg syns også det er litt rart at jeg ikke får på 16" felg med 205 dekk på en bmw, det er jo ikke store bredden...e30. Er org. fjærene større/bredere enn f. eks et senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Innpress?? Jeg har 16" med 205/45 dekk på... 7.5x16" felg med ET20 og 40mm senking ca... Det går helt fint, har aldri subba det grann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 tror det er 30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 høres rart ut at det skal subbe på fjærene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 monter spacere, dem får du tak i hos www.styling-tech.no Har du justerbart senkesett på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 har ikke senkesett. Det er orginale fjærer. Jeg syns dette var veldig rart, for de subber liksom ikke, tar borti demperen før jeg har fått skruene skikkelig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Du har feil innpress på de felgene da, monter noen tynne spacere. så løser det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå