DaggEn Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Har hatt dette problemet i sikkert et halvt år nå og ikkje giddet å bruke pengene mine på det før no. Men det går altså ikkje an å åpne venstre bakdør fra utsiden, bare fra innsiden. Har prøvd å ta av dørtrekket men var altfor trangt for meg å komme til under der.. Noen som vet hva problemet kan være og om det er dyrt å fikse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Hadde det på min fører dør da jeg fikk bilen men jeg smurte bare opp låsen med litt CR 56 spray (verktøy på boks) og det hjalp med en gang.. Vet ikke om du har prøvd det? Selges på thorsov, bilekstra, esso osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Husket å ta av barnesikringen? Har du motstand i håndtaket på utsiden? Kanskje et eller annet inni der har hoppet av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 dette systemet er jo veldig enkelt. er d ikke bare en tapp som sitter på dørhåndtaket som er hecktet innon en arm som åpner. kan jo hende denne er knekt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Husket å ta av barnesikringen? Skjønte dette var en spøk men barnesikringen gjør helst så døra ikke åpnes fra innsiden, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Husket å ta av barnesikringen? Skjønte dette var en spøk men barnesikringen gjør helst så døra ikke åpnes fra innsiden, Omvendt kanskje? At han ikke vil ha barn inn i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Hehe. Noe sånt. De griser jo så jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå