Hustler Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 hei jeg har akkuratt valset hjulbuene, men det subber et lite sted til.. der jeg har streket opp piler på bildet men lurer på om det går ann å varme opp den plasten elr hva det er, å bøye den litt utover, elr noen andre tips på slikt? http://img49.echo.cx/img49/5105/hh0131ho.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Det subber i innerskjermen og hjørne på bakfangeren, ta og slip bort der det subber, videre ta bøy ut tuppen på bakfangeren der det subber og skru en selv borrende karoseri skrue opp i baksjermen gjennom bakfangeren, da holder den seg ute og det subber ikke mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 Det subber i innerskjermen og hjørne på bakfangeren, ta og slip bort der det subber, videre ta bøy ut tuppen på bakfangeren der det subber og skru en selv borrende karoseri skrue opp i baksjermen gjennom bakfangeren, da holder den seg ute og det subber ikke mere. Hehe skjønte ikke det helt.. men okey... blir ikke det stygt, å skjære vekk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Du sliper innsiden av fangeren, synes ikke på utsiden. har gjort det på en del biler;-) skulle vel tatt meg en tur og vist deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 Du sliper innsiden av fangeren, synes ikke på utsiden. har gjort det på en del biler;-) skulle vel tatt meg en tur og vist deg hehe jah men min er såpass at jeg må bøye den litt utover jah tar du betalt for å fikse sånt, så be my guest! jeg trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 OT pen bil da, men skulle/MÅ få på no andre speil :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå