bimmerdude Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Hvilke merke/navn er det på disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Samme felger som jeg har det. Heter ikke de Brock B1 Replica eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Nei Brock B1 er det ikke... http://www.brockcarfashion.dk/B1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Er det ikke slike mon tro: OS/GS selger de og de kalles der for T3752/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 BMW originalfelger, style 71 - eller kopi av de, tilsvarende de Frode H. viser fra OS/GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Det er faktisk ikke de jeg har. Jeg ser de har skruer langs kanten etter nærmere ettersyn, og det har ikke jeg. Disse har jeg, styel37: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er faktisk ikke de jeg har. Jeg ser de har skruer langs kanten etter nærmere ettersyn, og det har ikke jeg. Disse har jeg, styel37: OT, men dine er mye kulere kanskje fordet de på bilde han viser frem er minst 2 tommer for små eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå