Martin_87 Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 hei har akkurat kjøpt meg en 1985 e30 320/325. å lurer på om noen har forslag til åssen senkesett?? kunne tenkt meg dempere å ikke bare fjører.. mellom 30 og 40mm senking.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassen Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 FK lager greie rimelige sett med fjærer og dempere. Kvaliteten er god dersom du ikke skal vinne på Rudskogen Pris komplett ca 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 ok.. takk for svar. flere forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Kjøpte senkesett til min e30 for 1 veke sia, med GS bildeler. 30mm senking. fjøre og dempera. Va kampanjepris til 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 ok.. veit du om det er kampanje enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 GS/OS har komplette Apex-sett til din bil for 3-4k. Edit: Der hadde du visst fått svar ja. Det er nok dette Apex-settet 'dude' har kjøpt. Ordinær pris er sikkert 3990,- eller noe. Kampanjen på 3k varte til 1. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Stemmer som gunnar skriver. Men bilen blir en smule høg på fronten med dette senkesettet. Kan gå inn på www.gsbildeler.no ...dei har fått brukbar nettbutikk der. Tlf.nr er 71266777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Stemmer som gunnar skriver. Men bilen blir en smule høg på fronten med dette senkesettet. Kan gå inn på www.gsbildeler.no ...dei har fått brukbar nettbutikk der. Tlf.nr er 71266777 Blir den det? Har nettopp kjøpt meg dette. Apex 40/40 senking (fjører og dempere) til 3k på GS. Har du et bilde av hvordan det blir seende ut? For bilen min var litt høy i fronten fra før den (så stygt ut), men det var pga av at fjærene bak hadde knekt tvert av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har apex 30/30 senking for 1250 ink moms. Det funker fett og er billig. Kanskje ikke det stiveste jeg har kjent, og de er kjent for å henge med åra, men bilen ser jo mye coolere ut da. Og er mye bedre å kjøre. Billig er det og. |hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå