Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Noe å tenke på for de av dere som tror de er alene på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 hehehe knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Aha! Jeg visste det var noe feil, og ikke bare jeg som slurva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Artig sak Hvis en gikk litt mer grundig til verks så tror jeg de anre bilmerkene er like mye representert på "defekt" blinklys, men BMW får høyere oppmerksomhet. Hvem gidder å bry seg om KIA'ne som ikke blinker??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Den der var artig ja! Men den gjelder jo egentlig for alle bilmerker den da! Det er utrolig mange som slurver når det gjelder blinklys. Når man er ute å kjører på flerfelters vei, så kan man banne på at det er en som kommer og skal foran deg, som bare svinger inn uten å bruke blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 artig sak, men idioter fins det overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Ja, det er mange av dem som ikke bruker blinklysene. Selv prøver jeg å bruke dem så ofte jeg kan. Men jeg, som alle andre, har mine øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 hehehehehe Artig annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 haha.. fin den der... men det dette er en feil som alle bilmerker er rammet av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Moro denne ja Men som de fleste andre sier, så gjelder det nok ikke bare BMW-eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Ingen råne-volvoer som har blinklysolje heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Ingen råne-volvoer som har blinklysolje heller Den var god. Alt har olje i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 hhehe, kanonbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå