Kjell Arne Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Fikk nylig vite av BMW at det var stopp i produkjonen av den nye M5'n grunnen er at støpeformen til girkassen er ødelagt det ville visstnok ta en del tid før det var iorden igjen.Visstnok en her i distriktet som hadde bestilt en og nå var det utsatt i 5-6 mnd. Surt Lurer på om den eller de som ødela dette har jobb i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe..tror nok ikke denne/disse personen(e) beholder jobben nei..men men, uhell kan skje den beste kommer jo litt an på om det er maskinsvikt eller personsvikt som førte til skaden da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 Slik jeg forstod det så kunne en tolke det slik at dette var en personsvikt av dimensjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Produserer BMW girkassene til M5en selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg trodde BMW brukte Getrag girkasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 er det 1 fabrik som lager m5 ? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg trodde BMW brukte Getrag girkasser Getrag og ZF for det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvem som lager de er jeg ikke oppdatert på men jeg ble ivertfall informert om at det var midlertig stans.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har getrag kasse i min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 nå er det mulig at de lager SMG kassene selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 nå er det mulig at de lager SMG kassene selv.... Lager de noe selv? Alle delene lages vel av underleverandører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=05 Getrag lager hvertfall SMG kassen i E46 M3 CSL! G'en i slutten av navnet betyr at den lages av Getrag. Står det Z i slutten av navnet lages den av ZF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Uansett ganske bra jobba at de bare har en sån støpeform. Er nok ikke billig for dem at det blir sån krøll som det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå