ØyvindB Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 En gang i tiden hadde jeg ett program som kunne simulere cd plater, altså at man hadde en iso fil og kunne åpne denne som en cd.. noen som kjenner ett greit slikt program.. iom at det er autodata jeg skal åpne så er det jo bilrelatert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 jeg bruker et prog som heter alcohol, meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Eg bruker også Alcohol 120%, funker kjempe det..har du Nero kan du vel brenne iso filer rett på plate derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Selv bruker jeg Deamon, funker fint:) Her er linken for nedlasting: http://www.download.com/Daemon-Tools/30 ... ag=lst-0-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 den deamon så grei ut, lite og gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 daemon tools er det beste til dette formålet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Både Daemon-tools og Alcohol 120% fungerer tilfredsstillende for mitt bruk ihvertfall. D-T har den fordelen at det er gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg fannt ut at det var deamon jeg hadde hatt tidligere, det lå nemlig enda på maskinen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 bruker isobuster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå