Remi Berg Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Er det noen som har erfaring med å montere bur i e30? Er ute etter litt tips og triks angående dette. Er også ute etter bilder av forskjellige løsninger. Bilder kan sendes på mail. Lurer også på en lur løsning for å få av dekselet over rattstammen. Klaven som går rundt rattstammen tar i tenningslås og dashbord. Har forstått at denne bare skal vippes opp, men jeg for altså ikke til dette. remi-a@sensewave.com Takker for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvis du først skal montere bur, sørg for å gjøre dette rett. Hvis buret gir etter ved en rundvelt kan det bli et he..... å komme seg ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 jeg monterte dette, gikk greit det! kjøpte byggesett på Pedersens Racing og fikk sveisa dette! det blei helt konge! tror de tar 2400 for minstekravet til FIA. jeg gav 3000 for mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå