webby Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Noen som vet hva de forskjellige ledningene er på den runde koplingen som ligger ved torpedoveggen er vel ledninger fra hjernen som kommer til denne koblingen, bilen det er snakk om er en E30 90 mod 320I. Håper noen har svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 vet ikke farger og nr men på e30.de tror jeg d finnest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 hadde bare vært så fint om noen hadde visst det, var innom den siden og men var ikke lett og finne noe fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 hadde bare vært så fint om noen hadde visst det, var innom den siden og men var ikke lett og finne noe fornuftig! Snakker du om den runde koplingen som ligger sånn ca under batteriet. Isåfall er det inn til hjernen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Det er jo sikker 8-10 ledninger det da. Og jeg tror du mener den som kobler til det elekstriske på motor til bil. Strøm til koil,hjerne.dyser osv,jord,oljetrykk,vanntemp,ladelampe,starter,olje nivå i bunnpanne,vannnivå i ekspansjontank,bensinpumpe,og ett par til jeg ikke kommer på i farta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ja det stemmer propan. Er den jeg er ute etter og hva de forskjellige ledningene der er. Så hadde det vært toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 bak i haynesboka står det koblingskjema for dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Erik M3 Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Ja det stemmer propan. Er den jeg er ute etter og hva de forskjellige ledningene der er. Så hadde det vært toppers. Se her du: http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00105.htm Det som står i høyre kolonne er oversikten over kontaktene på "bil-siden" av den runde kontakten for en slik bil som du lurer på. E30 320i 90-modell. Resten av oversettelsen får du klare på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ja se der ja! Så jo ikke værst ut det der! Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå