Kenneth BMW Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei Jeg vil bruke riktige tennplugger til bilen min, hva er bra å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei Jeg vil bruke riktige tennplugger til bilen min, hva er bra å bruke? Tror Bmw motorer foretrekker Bosch. Prøvde noen andre jalla plugger gang(husker ikke hva merket var, men kjenner d igjen hvis jeg ser det), og det funka heller dårlig, svært ujevn oppstart på kald motor feks var et av resultatene. Gikk derfor tilbake til Bosch plugger som anbefales av Bmw til min bil, og vipps så sveiv den som ei klokke igjen. Hvis jeg ikke tar helt feil så står det hva som er annbefalt i brukermanualen til bilen. Står det ihvertfall i min. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 takk for svar Noen som har spesifikasjonene på de pluggene som er best til bimmern min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg har iallefall testet NGK mot Bosch, og det var betydelig forskjell.... i favør NGK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Tror din skal ha NGK ZGR5A med .8 mm åpning. Samme som M20-motorene. Meeen... du snakket noe om at din var ACS-tunet? I så fall kan det jo være de har egne specs på pluggene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå