Gå til innhold

bytte tennplugger i m50

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har nå kjøpt nye tennplugger til min m50 motor ( de skulle byttes hver ca 50-60.000 km,og ikke etter 15.00 som tidligere ble hevdet her på forumet)

men åssen bytter jeg de? må jeg ta av plastdekselet oppå motoren? har ikke skrudd så mye på den motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå kjøpt nye tennplugger til min m50 motor ( de skulle byttes hver ca 50-60.000 km,og ikke etter 15.00 som tidligere ble hevdet her på forumet)

Hvor har du det fra?

Se i serviceoversikten for bilen din, de skal byttes på både inspection I og II. Altså alle servicene utenom oljeservicen. Det er nok mindre enn 60k mellom servicene...

Det er bare spesialplugger som holder så lenge. S4 skal f.eks. bytte hver 70.000km eller noe sånt, og de pluggene koster nesten 200,-/stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at de ikke har peiling. Jeg har sagt det jeg sa i innlegget over om inspeksjonene. Jeg sitter jo her med serviceoversikten, hvor det står Renew på spark plugs på BÅDE Inspection I og Inspection II. Hvor ofte de kommer er vel litt individuelt, men 50-60.000km tror jeg er mye mellom disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra?

Se i serviceoversikten for bilen din, de skal byttes på både inspection I og II. Altså alle servicene utenom oljeservicen. Det er nok mindre enn 60k mellom servicene...

Det er bare spesialplugger som holder så lenge. S4 skal f.eks. bytte hver 70.000km eller noe sånt, og de pluggene koster nesten 200,-/stk!

jeg hadde faktisk en 95 Celica 2.0GT hvor ejg skifta pluggene til noen spesialplugger som i følge toyota skulle holde i 120.000km! :? Kosta 185,- pr.stk å da men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...