x25Touring Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Den "nye" bilen min har i de siste dager begynt å tikke noe voldsomt. Bytta olje på den i dag å håpet at det skulle gjøre godt Det rare er at tikkinga varierer Først så er den fin, så begynner den å tikke, så er den fin igjen, og sånn er den hele tiden. Både på tomgang, og mens jeg kjører. Noen som har noen erfaringer å dele?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Varierende oljetrykk kanskje? Dårlig pumpe eller noe? Bare noen wild guesses egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 Høres ikke helt ufornuftig ut. Hmm.... Faen Da må e i så fall ned me bunnpanna?Men, er vel ikke den værste jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 varierende tikking både på tomgang og i fart høres VELDIG kjent ut..jeg kunne kjøre og bilen var helt fin..før den plutselig begynte og tikke igjen for så noen sekunder senere være helt fin igjen..samma skjedde når den gikk på tomgang.. da var det dessverre ventilløfterne..eller En ventilløfter som var fucka..men å finne den som er fucked er ikke lett så alle 24 ble skifta på min..etter det har den malt som en katte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hadde nettopp en m40 motor som skar seg;-(. Jeg skifta først kam og ventil løftere, fordi den begynte og tikke. etter det var den helt fin en liten stund. Det viste seg att det var Olje pumpa som var dårlig i utgangs punktet. Så pass på, sjekk pumpa, det lønner seg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg har plaget den lokale BMW-forhandleren her i et halvt år med det problemet der. Først ble det skiftet kam, ventilløftere og alt det andre rasket rundt der. Det hjalp en del, men ikke nok. Til slutt skiftet de noen reisterreimhjul. Nå er 90% av tikkingen borte. Så nå er jeg fornøyd BMW vill nok helst meg.... hehe. Men de har hatt en utrolig god service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå