Schnellfahren Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 He he... syntes den var litt morsom jeg da... http://www.boreme.com/boreme/funny-2003/i_carplate.php?gobackto=funny-top10qqtop10-monthly-2005-JUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 hehe..sånn vil jeg ha å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 hehe, synd det ikke er lov med annet en de kjedelige skiltene våre her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 hehehehhe, najs skilt. Trodde det var lov med fancy skilt om du betalte litt jeg... Er hvertfall det i sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Litt teit at det er en E38 på frontshoten, mens det er en E39 M5 i bakspeilet! Og personlige skilt er ikke lov i Norge nei: http://www.dn.no/dnBil/article111431.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hehe! Uansett var d ganske tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Drit tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jævla dritt politikere. Allt som er fett og gøy blir ulovlig i dette lanmdet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jævla dritt politikere.Allt som er fett og gøy blir ulovlig i dette lanmdet her. Vi har værtfall billige(ere) biler............. enn Danmark hoho kan ikke skjønne det stemmer jeg men, har bare sett postene til E9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 dte hjelper ikke når det koster mye mer og ha og kjøre bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Rå tøft. Hadde gjort så med ett sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Drai sex? Hva er det? Tørr (kjedelig) sex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Grunnen til at det meste er dyrere i Norge er nok fordi vi (lønn og stønads mottakere) tjener mere. ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Drai sex? Hva er det? Tørr (kjedelig) sex? Evt at det står "Oral sex" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 hehehehhe, najs skilt. Trodde det var lov med fancy skilt om du betalte litt jeg... Er hvertfall det i sverige... Det trodde jeg oxo, helt det jeg skulle ha det på en SL jeg hadde for noen år siden. Det gikk ikke gitt. Men i Sverige koster det rundt 5000,- så har du selvvalgt skilt. (Det kostet ihvertfall det når jeg drev å sjekket.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå